marți, 2 iunie 2015

Tuburi LED



Lucrurile au decurs in felul urmator pentru mine: aveam in casa, peste tot unde era nevoie, becuri cu incandescenta: in camere, in baie, in bucatarie,in gradina in foisor, in garaj – peste tot.  fiind genul mai econom, am cautat si alte solutii care sa ne convina mai mult din punct de vedere al pretului intregului consum si al randamentului dat. Prima schimbare pe care am facut-o a fost sa inlocuiesc aproape toate becurile cu unele fluorescente. Intr-adevar, consumul a fost de 4-5 ori mai mic decat cel al becurilor incandescente. Nu le-am inlocuit chiar pe toate din cauza luminozitatii nu foarte estetice a celor incandescente. A trebuit sa alternez cu cele incandescente, pentru a obtine pe alocuri o lumina cat de cat naturala.

            Continuand sa ma interesez, am dat peste becurile cu LED dar si tuburi LED. Consumul lor de energie este de 10-15 ori mi mic decat cel al becurilor cu incandescenta, durata lor de viata fiind in mod evident mult mai mare decat a celorlalte tipuri, intre 35000 si 100000 de ore, cele fluorescente intre 8000 si 15000 de ore, iar cele cu incandescenta intre 1000 si 2000 de ore. Lumina generata de acestea utilizeaza mult mai eficient energia electrica, 90% din energie fiind utilizata pentru a incalzi filamentul pana la incandescenta. LED-urile nu necesita filtre pentru a produce lumina de o anumita culoare, aceasta fiind generata de materialul semiconductor. Conservand energia si fara sa contina substante periculoase pentru mediul inconjurator, spre deosebire de sursele de iluminat cu descarcare in gaze care contin mercur, pot spune ca aceste becuri au reprezentat ce mai buna decizie facuta de pana acum.

            Intr-un final am ajuns sa le instalez in toata casa, bucurandu-ma de cea mai buna calitate si cea mai buna lumina pe care o pot avea.

            Asadar, recomand cu cea mai mare placere aceste becuri, care dau cel mai bun randament din toate punctele de vedere: consum, durata de viata, modul de functionare etc. eu le-am comandat pe ale mele de pe site-ul goldenled.ro, livrarea efectuandu-se foarte repede, la fel si punerea lor in functiune. Va urez sa le intrebuintati cu placere si o zi cat mai excelenta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu