marți, 23 iunie 2015

Inscriptionari pentru masina mea

Initial nu i-am inteles pe oamenii aia care decid sa isi inscriptioneze masina sau sa si-o colanteze - mi s-a parut de fapt ca fac mai mult rau din punct de vedere estetic decat bine - la urma urmei un acolo un mesaj car enu intereseaza pe nimeni, eventual strica si vopseaua (care nu isi mai pierde luciul intr-un mod omogen), scad si valoarea masinii la revanzare si de fapt nu rezolva nici o mare chesite.

Totusi... am fost socat sa aud ca Mihai (un  prieten care are o firma de web design) a prins un clinet care ii luase numarul de telefon de pe masina - mi se pare o chestie incredibila, practic inscriptia de pe masina s-a dovedit a fi o excelenta unealta de marketing - dar trebuie sa recunosc ca si inscriptia arata foarte, foaaaarte bine.

Asa ca m-am apucat si eu sa raspfoiesc internetul dupa ceea ce inseamna colantari si inscriptionari auto, mai ales ca preturile nu pareau sa fie foarte mari insa am ramas socat cand am observat cre este diferenta de pret intre o firma ce foloseste materiale scumpe, de calitate si o firma sau niste baieti care vor sa scoate si ei un ban din cand in cand.

Pana la urma i-am gasit pe baietii de la colantari auto - care m-au ajutat cu niste inscriptioari auto foarte frumoase si foarte reusite - nu mai spun ca au avut rabdare cu mine si sa imi explice tot ce nu intelegeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu