vineri, 26 iunie 2015

Instalatii gpl auto - de unde?

In cele din urma m-am lasat convins de familie sa imi instalez un rezervor dinacela toroidal in portbagaj, in locul rotii de rezerva si sa trec pe GPL, combustibilul ala care este chiar ieftin - ma mmir cum de nu a hotarat statul roman sa acizeze si GPL-ul, asa cum a facut cu toate chestiile din car emai putea stoarce cateva sute de lei de la bietul contribuabil.

Pe de alta parte... daca ai masina inseamna ca nu esti neaparat sarac, deci ai de unde sa dai - asa ca nu stiu cat de ok este chestia asta cu GPL-ul daca ne gandim din punct de vedere moral - insa pe de alta parte statul roman ar putea oricand sa ucida genul asta de afacere prin cressterea accizelor la GPL si gata - a omorat cateva afaceri si s-au mai dus niste locuri de munca.

Mie mi-a fost destuld e usor sa gasesc un service potrivit - adica am cautat cea mai serioasa firma din romania care se ocupa cu asa ceva si i-am gasit pe cei de la MonteazaGPL - care ofera Instalatii gpl auto de calitate la preturi exceptionale.

Am fost acolo, m-am programat, m-am prezentat, s-a instalat jucaria si acum totul merge ca uns :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu