joi, 4 iunie 2015

Anul trecut am decis sa merg intr-o altfel de vacanta

Anul trecut am decis sa merg intr-o altfel de vacanta, total diferita de ceea ce experimentasem pana in acel moment, o croaziera. A durat ceva pana am hotarat acest lucru deoarece aveam multe idei preconcepute, gresite, pe care le-am eliminat pe rand dupa ce am inceput sa facem o cercetare mai in detaliu.

Trebuie sa recunosc ca ne-a fost de mare ajutor faptul ca am putut profita de experienta pe care au trait-o cativa prieteni care s-au intors tare multumiti de croaziera pe care au petrecut-o pe Marea Mediterana. Noi aveam multe intrebari, multe temeri, dar in cele din urma am vazut ca ele erau inutile si voi incepe cu sfarsitul: a fost ca mai frumoasa experienta pe care am avut-o si pe care cu siguranta o voi repeta.

Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost posibilitatea pe care o ai de a te deconecta total de viata de zi cu zi  pentru ca esti departe de toti cunoscutii, de telefoane, e-mail-uri si mesaje, de trafic si de poluare, ceea ce nu prea se intampla in restul concediilor. Mereu esti tentat sa intri putin pe facebook, sa raspunzi la cateva mailuri, dar noi am reusit sa ne detasam de tot pentru 10 zile si chiar am simitit relaxarea.

De ce este asa de diferit? Pentru ca din momentul in care am achitat pretul croazierei, nu a mai fost nevoie sa ne cautam cazare, transport, un restaurant decent sau un club in care sa dansam pana dimineata. Toate se afla pe vapor si sunt la cele mai inalte standarde, cum de altfel nu ne-am fi permis sa alegem. Daca te-am convins, primul lucru la care trebuie sa te gandesti este unde anume vrei sa mergi si ce vrei sa vezi. In functie de aceste 2 aspecte poti alege itinerariul pe care il va avea croazierea ta, in ce orase va opri si ce excursii iti alegi.

Recomand mai nou tuturor prietenilor mei acceseze www.ecroaziere.ro si sa isi cumpere o croaziera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu