luni, 15 august 2016

Un city break la Bruxelles

Cand mi-am facut planul de vacanta, m-am gandit sa optez pentru o destinatie europeana dar care sa nu fie atat de populara in randul romanilor, asa ca am ales un city break la Bruxelles. Cele mai multe persoane aleg fie Franta, fie Germania si mai rar Belgia, insa capitala tarii este foarte aglomerata, dar ticsita cu multe locuri de vazut. Daca iti place istoria, te poti informa cu privire la muzeele cele mai grozave din oras, iar pasionatii de arta cu siguranta ca nu se vor plange.
Cu toate ca a fost mai scump, ne-am cazat chiar aproape de piata centrala pentru ca am vrut sa fim fix in inima orasului si sa economisim banii de transport, iar totul a fost foarte confortabil. Imediat ce ieseam din hotel, in stanga si in dreapta aveam la dispozitie baruri si restaurante. Dimineata mancam la hotel, iar preparatele au fost foarte bune, insa in fiecare seara mergeam la cate un restaurant diferit pentru a experimenta cat mai multe. Orasul este destul de scump, asa ca trebuie sa ai un buget destul de mare, mai ales daca vrei sa te intorci acasa cu cate ceva.

In schimb, cei care merg la shopping au la dispozitie multe magazine renumite, iar daca prinzi perioada de reduceri de la sfarsitul lunii august poti sa faci chiar niste afaceri foarte bune. Eu mi-am cumparat tricouri la 2 euro, blugi la 5 euro, asa ca mi-am facut inca o garderoba doar in acest city break la Bruxelles. Am zburat cu avionul din Bucuresti si am ajuns imediat, nu am mai pierdut timp pe drum si nici nu am avut probleme cu bagajul. Am plecat cu valiza mai goala, insa m-am intors cu ea plina cu suveniruri si amintiri pentru cei de acasa, pentru ca oricine si-a dorit sa aiba cate ceva de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu