joi, 6 noiembrie 2014

De ce avem nevoie de sisteme de supraveghere?



De ce am nevoie de un sistem de supraveghere video ? Pentru ca siguranta mea este importanta , pentru ca familia mea este importanta si pentru ca trebuie sa te asiguri de tot ce se petrece in jurul tau . Oamenii rai se afla la toate coturile , iar acest rau ne poate afecta in diferite momente ale vietii .

M - am gandit bine inainte de a face acest pas , stiam ca este ceva ce o sa - mi ofere un anumit comfort , ma si vedeam cum n - am sa ma mai trezesc noapte pentru a privi pe fereastra . Am decis , trebuie sa - l am ! Am privit ore in sir modele de sisteme de supraveghere pe internet , documentandu - ma din ce in ce mai mult , pentru a achizitiona ceva mai bun . L - am gasit , este ceea ce vreau , il vreau acum ! Am chemat repede o firma specializata in sisteme de supraveghere video pentru a - mi indeplini aceasta necesitate .
Domnii aceea m - au  invatat cum sa - l folosesc , iar daca am nevoie de ceva sa - i apelez cu cea mai mare incredere . Eram inebunita sa stau sa privesc acel ecran impartit in doua , aveam doua camere puse in unghiuri diferite . Daca ieseam afara sau plecam undeva cu masina , cand ma intorceam in casa ma puneam in fata ecranului si ma priveam . Eram fascinata de ceea ce vedeam in acel ecran mic , se vedea bine ziua cat si noaptea . Multe zile la rand am stat linistita , nu aveam probleme sau vreun stres in privinta zgomotelor , stiam ca tot ce misca se vede pe ecran .

Am avut parte de ziua in care chiar m - am bucurat ca am acest sistem de supraveghere . Cand m - am dat jos din masina , telefonul meu a alunecat din buzunar .  M - am speriat groaznic , dar am avut ideea de a a uita pe inregistrari , am vazut unde a scapat , iar cu mult noroc l - am gasit tot acolo . Nu stiu ce ma faceam daca il pierdeam , ma bucur ca am avut ideea de a pune un sistem de supraveghere video , sunt foarte multumita de el .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu