vineri, 6 iunie 2014

Am intalnit si oameni seriosi

Eram cumva secatdupa toate experientele negative avute cu fel de fel de firme din Romania, de prestatori de servicii care stiu doar cum sa ia banii inainte si apoi traaagi si traaaaaagi si tot traaaaaaaaagi deei sa iti dea banii inapoi.

Dar iata ca maiexista si firme serioasesi dupa ceamincercat tomp de 3 ani cu toate nenorocitele de firme sa obtin o certificareiso pentru compania mea in cele din urma am dat de isostandard (prin SiCert) - oamenii au fost in ca de lainceput foarte ok si parca nici nu mi-a venit sa cred ca totul a decurs intr-un mod atat de natural, treaba s-a facut rapid si am obtinut o certificare iso pentru care m-am zbatut vreo 3 ani cu firmele unor nenorociti si jepcari.

Deci ii recomand cu caldura pe oamenii astia de la SiCert, care au facut o treaba exemplara fara prea multa bataie de cap.

Ne mai auzim ;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu